15 maj 2016

Przegląd Potworków

Kolejny przegląd prac z okresu 30.04-14.05. Mam nadzieję, że znajdziecie tam swoich faworytów. Swoją drogą... u was też jest tak zimmmno? :(
Taka mała informacja - coś się zepsuło z katalogiem i Rinne postara się to naprawić jak najszybciej, a do tego czasu musimy to przeboleć :x
Dziękuję osóbkom, które pomogły mi wymyśleć nowy tytuł dla serii z przeglądami ^^


sygnatury

Ostatnio podobają mi się takie kolory i układy w sygnaturach. Elmo głównie skupia się na szablonach, 
a grafika naprawdę dobrze jej idzie!

#TeamIronMan
Eveline Dee jest chyba fanką Iron Man'a. tak samo jak ja. 
Świetnie wtopione elementy i dobra kolorystyka!

#TeamIronMan
Tak jak powyżej, 
Hanchesteria doskonale poradziła sobie z kolorystyką. 
No i znowu ten Iron Man <3

Patrząc na te białe elementy przypomniała mi się reklama...
BigMilka, albo Ptasiego Mleczka :D
Topaz działa cuda, naprawdę!

Dawno nie widziałam CL na graficznych pracach. 
Jej zdjęcie fajnie wtapia się w tle. 
No i napis z piosenki "I am the best". 
Aż nabrałam ochoty, żeby jej posłuchać.

Nietypowa sygnaturka w wykonaniu Trve Sezam. 
Dawno jej tu nie widzieliśmy, prawda?
Jak zwykle potworkowe, przerażające klimaty :D

U Zauli znowu tajemnicze klimaty. Szarości, ale z akcentem pomarańczy(?).
Podoba mi się napis, taka... fantazyjna czcionka, która nadaje pracy charakterek.

nagłówki

#TeamCap
Mój faworyt (pal sześć, że wolę Iron Mana xD). 
Wszystko jest pięknie skomponowane, wszystko do siebie pasuje. 
Kolorystyka, pngsy, postacie... Brawa dla Azulmez!

Wiosna w stu procentach. I ta ładna pani na nagłówku załatwia całą sprawę, 
nie mogę przestać się na nią patrzeć xD 
Połączenie niebieskiego z zielenią to dobry pomysł.. 
ogółem, nie ma rzeczy, która mi się tutaj nie podoba.

Lubię takie ozdobne stocki z napisami. Dopasowana koloryzacja, ciekawe tło.
Miejmy nadzieję, że dziewczyny zaskoczą nas jeszcze kiedyś jakąś współpracą!

szablony

Prosty, minimalistyczny szablon. Baardzo mi się podoba, rzadko kiedy takie znajduję. 
Ciekawa czcionka i układ.

Dlaczego Lotus tak rzadko dzieli się z nami swoimi szablonami? 
Ładny układ, wszystko jest bardzo estetyczne.

Cudowna grafika i pomysłowy napis. 
Wszystko pięknie się wtapia i pasuje do css'a.

Piękne kolory i azjatyckie motywy to rzeczy, 
które zawsze uwielbiałam w grafikach Renfri.



18 komentarzy:

  1. A ja jestem zdecydowanie #TeamCap! A najnowsza część mnie tylko w tym przekonaniu utrzymała :) Jeśli chodzi o sygnatury to najbardziej spodobała mi się praca Oreuis. Wydaje się taka całkowicie inna i tajemnicza. No i ma w sobie dużo zieleni, którą uwielbiam. Jeżeli chodzi o nagłówki to zdecydowanie wygrywa Azulmez z Kapitanem! Idealnie skomponowana praca i świetnie dobrane kolory. Z szablonów najbardziej podoba mi się ten od Lotus i pierwszy od Renfri. Praca Lotus kojarzy mi się z wakacjami i wiecznie ciepłymi dniami, które za niedługo przyjdą (pal licho to, że nie lubię jak jest gorąco). Idealne kolory i świetny css. W pracy Renfri najbardziej spodobała mi się delikatność. Wszystko jest ze sobą idealnie skomponowane. No i jak zawsze w jej wykonaniu kapitalny css!
    Pozdrawiam serdecznie,
    Desari, leprokonus

    OdpowiedzUsuń
  2. #TeamIronMen
    Najbardziej podoba mi się ostatni szablon *-* ma coś w sobie, a ja jakoś nie przepadam za tymi robionymi na bazie zdjęć. Rysunkowe są o wiele ciekawsze. Mimo wszystko muszę przyznać, że wybór szablonów i nagłówków był bardzo dobry! Sygnatury zresztą też :)

    OdpowiedzUsuń
  3. #TeamIronMen
    Najbardziej podoba mi się ostatni szablon *-* ma coś w sobie, a ja jakoś nie przepadam za tymi robionymi na bazie zdjęć. Rysunkowe są o wiele ciekawsze. Mimo wszystko muszę przyznać, że wybór szablonów i nagłówków był bardzo dobry! Sygnatury zresztą też :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaaaleee przegląd <3 <3 <3 Naprawde genialny! Ale się rozwinęła ta grafikosfera ostatnio. Naprawdę wszyscy tak szaleją z cudownymi pracami, aż miło popatrzec :D Z sygnatur Zaula i Oreuis to moje faworytki. I jak kolwiek jestem bardzo bardzo #TeamIronMan i nie rozumiem dlaczego ludzie są za Captainem o tyle nagłówek Azulmez po prostu miażdży tyłek. Naprawdę dawno nie widziałam tak dobrego nagłówka. Naprawdę czapki z głów bo to chyba jeden z najpiękniejszych nagłówków jakie widziałam! A z szablonów...pierwszy od Renfri ♥♥♥ Taki piękny, lekki, delikatny, cudowny, idealny...mogłabym tak długo <3 Dziękuję za umieszczenie moich pracy w przeglądzie :*
    Pozdrawiam gorąco, Lotus

    p.s za to że robie tak mało szablonów wiń moich nauczycieli xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lotus może dlatego, że wiele uważa, iż to Kapitan miał rację w najnowszej części :) A poza tym Tony chyba nie do końca rozumie to, że Bucky nie wiedział co robi. Sterowali nim. A ten i tak się uparł, że trzeba go zabić. A po za tym ta cała ustawa, która miała nimi kierować. Przecież Avengers zostali stworzeni do tego żeby pomagać kiedy ludzie są zagrożeni. A nie wtedy kiedy ktoś im pozwoli. To taka moja własna ocena :) Tak trochę nie na temat przeglądu, ale może dziewczynki się nie obrażą :)

      Usuń
    2. Nie żeby coś, ale orginalnie to Tony był liderem Avengersów. Miał też rację co do jednego - ratowanie ludzkości, ale jakim kosztem? Setkami tysięcy, które przy "okazji" giną? Można ratować świat, idzie im to raz lepiej raz gorzej, choć skuteczność mają. Niemniej każdy musi podlegać prawu i odpowiadać za to, co robi. Nikt nie może być poza prawem niezależnie od tego czy robi dobro czy zło i o to walczył Tony, nie o to, żeby zrobić z nich maszyny rządu. Nieprzestrzeganie prawa i nie ponoszenie konsekwencji w imię wyższego dobra niczym nie różni się od Hitlera czy Aleksandra Wielkiego, który także wierzył, że to co robi jest dobre ;)

      Co do Kapitana - brakuje mu racjonalnego osądu ze względu na relacje z Barnesem. Nijak się to ma do jego poczucia sprawiedliwości z komiksów i kreskówek sprzed Civil War - zwłaszcza z czasów wojny przed zamrożeniem, sprawiedliwość była dla niego priorytetem, a tu wyraźnie przeczy wszystkiemu w co dotąd wierzył.

      Usuń
    3. http://38.media.tumblr.com/bdb2b812115bc856997cfd56404c4de4/tumblr_n9d63fHgj81txmyiuo1_250.jpg

      Hehe

      Usuń
  5. Dziękuję za umieszczeni mojej sygnaturki ♥
    Moi faworyci to Eveline Dee, Hanchesteria (bo #TeamIronMan ♥), a z szablonów to zdecydowanie Renfri ^^ Uwielbiam oba jej szablony ^^
    Tak naprawdę to wszystkie prace mi się podobają. Ten przegląd uważam za udany, a grafika potworna wcale nie była ☺
    Pozdrawiam serdecznie ^^
    oreuis
    GrafikaCentaura

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się nazwa postu, ale prace potworami nie są, zdecydowanie. Mi najbardziej podoba się sygnatura Zauli i szablon Lotus :3

    [WioskaSzablonow]

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny przegląd. Każda praca z postaciami z uniwersum Marvela zapierała dech w piersiach. I chyba moim faworytem z całego przeglądu jest nagłówek z Kapitanem Ameryką.
    Wszystkie szablony są niesamowite i nie jedtem w stanie wybrać z nich faworyta.
    Pozdrawiam, Agata (KrólTrefl)

    OdpowiedzUsuń
  8. chciałam tylko powiedzieć, że pierwszy szablon Renfri jest ze współpracą ze mną :(((((((((( ciągle zapominam, jak bardzo jestem nikim, eh. Szablon Cael: ♥♥♥ - nie mam pytań!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu wszyscy zapominają o mojej spierdolinie? NA POHYBEL WAM! :C

      Usuń
    2. Patrz, jeszcze ignorują mnie i nikt nie poprawi!!!!!!!
      skandal, zgłoszę to

      Usuń
  9. Piękny przegląd. :) Dużo ciekawych prac. I baaardzo mi miło, że mój nagłówek z Gombro zagrzał tutaj miejsce, bo muszę przyznać, że jestem wyjątkowo dumna z tej współpracy.
    Kto by pomyślał, że z niej taka zdolna bestia..?
    Co do moich faworytów, to tradycyjnie są nimi oczywiście Pandy.
    Ponadto bardzo podobają mi się prace z Starkiem i Capem. I nie przez wzgląd na to, że jestem świeżo po seansie! ^^

    Zielony Kociak / MRUwisko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NO NIE? KTO BY POMYŚLAŁ :D

      hejter bez grosza talentu

      Usuń
  10. Dziękuję za umieszczenie mojej sygnatury w przeglądzie, to był totalny eksperyment z mojej strony, miło, że doceniłaś :) dawno mnie nie widzieliście, bo moja uczelnia idealnie mi zaplanowała wszelaki czas <3
    Moją faworytką przeglądu jest Lotus, sprawdziła się i w szablonie i w sygnaturze :)
    A z nagłówków najbardziej podoba mi się ten od Azu, pomimo lekkiego mankamentu, jakim jest napis oraz ten Forain, pomysłowy jest :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jestem team Ironmen ;) Kocham Starka więc no cóż ;) Poza tym Kapitan nieco mnie wkurza, bo zobaczył swojego przyjaciela i nagle walić wszystko, tylko on jest najważniejszy...
    \A jeśli chodzi o przegląd ja pokochałam prace Hanchesterii najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prace Renfri zmiotły mnie z powierzchni ziemi! Jestem i zawsze byłam pod ogromnym wrażeniem jej talentu. Jej prace mają coś w sobie, co zawsze trzyma mnie na dłużej. Być może to ta kompozycja? Albo topaz? Nie mam pojęcia, ale po prostu jestem jej fanką #1!
    Kolejnym moim faworytem jest szablon Lotus ♥ Czy można bardziej zachęcić do wyjechania własnie w takie miejsce jakie przedstawia nam na nagłówku graficzka? Wątpię. Ona zrobiła to najlepiej :D
    No i na koniec: Nie zapomnijmy również o Hanchesterii <3 Kolorystyka, jaką zastosowała do sygnatury po prostu rządzi! Też bym chciała taką posiadać :) Może poprawiła by kilka prac.
    Dziękuję za wyróżnienie mojego nagłówka!
    Pozdrawiam
    Forain
    xoxo

    OdpowiedzUsuń

^
Rinne Tworzy
Strona główna
Dodaj bloga
Regulamin
1. Katalog Graficzny jest miejscem gromadzącym linki do blogów związanych z grafiką.
2. Przed zgłoszeniem do katalogu należy umieścić link lub button Katalogu na stronie głównej swojego bloga. Jeśli umiejscowienie na stronie głównej zaburza estetykę szablonu, dopuszczalne jest umieszczenie go w wybranej zakładce.
3. Wszystkim blogom zapisanym do Katalogu przysługuje prawo do dodawania ogłoszeń dotyczących imprez graficznych, specjalnych notek itp. Pełną treść ogłoszenia należy umieścić w komentarzu pod najnowszym postem.
4. Do obowiązków administratora zgłoszonego bloga należy informowanie załogi Katalogu o istotnych zmianach, które zachodzą na blogu (np. zamknięcie naboru, usunięcie, zmiana kategorii). Informację taką należy umieścić pod najnowszym postem.
5. Blogi nieaktywne dłużej niż 6 miesięcy zostają usunięte ze spisu.
6. Katalog Graficzny zastrzega, że w razie potrzeby będzie wprowadzał ograniczenia dla użytkowników niekulturalnych lub łamiących regulamin (przez użytkownika rozumie się właściciela/współwłaściciela bloga figurującego w spisie).
akceptuje x
Nabór
Nabór
Potrzebujemy osób, które wykażą się kreatywnością oraz mają w zapasie trochę wolnego czasu. Chętnie przyjmiemy kogoś, kto zaproponuję jakiś ciekawy pomysł na urozmaicenie Katalogu. Wysyłając zgłoszenie do naboru musisz zawrzeć poniższe informacje:

1. Nick jakim posługujesz się w blogosferze.
2. Pomysły, bądź też plany związane z tym co chciałbyś/chciałabyś robić na Katalogu. Możesz zaproponować własny projekt lub wybrać któryś z wolnych, znajdujących się w zakładce Projekty.
3. Przykładowy tekst, jaki zamieściłbyś/zamieściłabyś na KG.
4. Wiek (nie będzie mieć on wpływu na przyjęcie na staż).
5. Jeśli posiadasz blog, podaj również jego adres, abyśmy mogły zobaczyć kto chce dokładnie do nas dołączyć.

Jeśli jesteś zainteresowany/a zgłoszeniem pisz na ten adres email: kassfelis@gmail.com
x
Ogłoszenia
Chcąc dodać ogłoszenie należy napisać jego treść (bez obrazków) pod najnowszym postem.
Graficzna Przystań ogłasza nabór na swoim blogu! >>
Szabloniarnia w Łatki otwiera nabór! Tak naprawdę wymagamy tylko chęci do pracy i entuzjazmu, a we wszystkim innym chętnie pomożemy, jeśli będzie taka potrzeba. Zapraszamy do zakładki "rekrutacja". >>
All of me organizuje nabór! Szukamy nowych duszyczek. Zapraszamy tych, którzy w świecie grafiki są nowi, jak i tych, którzy już w tej grafikosferze siedzą jakiś czas. Więcej informacji w zakładce nabór. >>
7 tygodni. 28 notek. 7 tematów. 4 dziewczyny. 1 blog. Start: 20.05.2016r Miejsce: Szablono-Sfera Zapraszamy! >>
Serdecznie zapraszam na imprezę graficzną, z okazji drugich urodzin bloga, która odbędzie się 08 sierpnia o godzinie 18:00. Postaram się aby w tej notce znalazło się bogactwo prac oraz dodatków. Oczywiście dla osób, które wstawią button, będzie czekał miły upominek. :D >>
Spis blogów

Poniżej znajduje się lista blogów, które są uporządkowane alfabetycznie w kategoriach. Po kliknięciu na kategorię pojawi się lista blogów.
Anime/Manga
5 blogów
Anime/Manga
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Fantazja Graphics Idk-p Lunedolly Panda Graphics Rinne Tworzy x
Azjaci
8 blogów
Azjaci
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
AB City Graficzna Przystań Lunedolly nattliv Panda Graphics Rosalainess Shandie Life Unique Graphic x
Celebryci
19 blogów
Dodatki
41 blogów
Fanfiction
19 blogów
Fantasy
5 blogów
Fantasy
Jeżeli chcesz zmienić kategorię napisz w zakładce "Dodaj bloga"
Bajkowe Szablony Graphic Harmony Larwiasta Tapeciarnia Rinne Tworzy Wioska Szablonów x
Minimalistyczne
26 blogów
Tutoriale
11 blogów
Inne
26 blogów
» Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Jak zdobyć dodatkowe punkty?
Możesz zdobyć dodatkowe punkty będąc aktywnym na Katalogu Graficznym. Poniżej znajduje się lista punktowanych rzeczy.

- zajęcie 1 miejsca w konkursie - 10pkt
- zajęcie 2 miejsca w konkursie - 8pkt.
- zajęcie 3 miejsca w konkursie - 6pkt.
- udział w artykule Taka sytuacja - 5pkt.
- udział w nie-wywiadzie 5pkt.
- udział w Tak zaczynała 5pkt.
- udział w konkursie - 4pkt.
- wygrana w puzzlach 4pkt.
- użyczenie swojej pracy w puzzlach - 3pkt.
- wyróżnienie w przeglądzie - 2pkt.
- przegląd bloga - 2pkt.
- komentarz - 1pkt.
x
» Zasady
Zasady
Każdy blog należący do Katalogu przynależy do rankingu. Ranking aktualizowany jest na bieżąco. Zabrania się wstawiania linku do sondy na blogi, portale społecznościowe itd., można jednak dodawać informacje o rankingu z dołączonym linkiem do KG. Karą za oszustwo jest wykluczenie z rangingu. Jeden głos w sondzie równa się jednemu punktowi. Punktowany zostaje tylko jeden sensowny komentarz na jeden post, blog może otrzymać maksymalnie jeden punkt na post. Jesteśmy zmuszeni do zastosowania tej metody, by wyrównać szanse między blogami grupowymi a prywatnymi. Osoby ubiegające się o punkty dodatkowe mają obowiązek informowania z jakiego są bloga, osoby będące na wielu blogach muszą wybrać, na którego z nich przeznaczone zostaną dane punkty. Zasady mogą ulec zmianie.
x
Najpopularniejsze blogi
Ranking pokazuje sześć blogów, które zdobyły największą ilość punktów. Najwięcej punktów można zdobyć za pomocą sondy, jednak przyznawane są również pkt. dodatkowe, za poszczegółne osiągnięcia.
GŁOSUJ!
1
71pkt
2
48pkt
zobacz wszystkie »